Haalbaarheidsonderzoek
Bent u bezig met een nieuw concept, gebiedsontwikkeling of uitbreiding van uw huidige werkzaamheden? Wilt u graag uw idee realiseren, maar ontbreekt de informatie over de haalbaarheid ervan? Met gedegen onderzoek helpen de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts u aan deze belangrijke gegevens.
Wat levert een haalbaarheidsonderzoek op?
De Marktonderzoekers van Dynamic Concepts brengt aan de hand van succes- en faalfactoren de slagingskansen van uw business case in kaart. De onderzoeksresultaten van het haalbaarheidsonderzoek leiden tot een concreet advies over de haalbaarheid van uw idee of project. Het onderzoeken van de haalbaarheid komt voor in vrijwel iedere fase waar een idee of concept zich in bevindt. Wij onderscheiden vijf fases. Zie hiernaast.
Welke inzichten biedt een haalbaarheidsonderzoek?
- Hoe zien de kansen in de markt eruit?
- Hoe geeft u uw concept vorm en is er draagvlak voor?
- Wat zijn de succes- en de faalfactoren?
- Wat is het verwachte rendement van uw investering?
- Hoe kunt u uw concept realiseren?
Pre-concept fase
Concept fase
Marktpotentieel fase
Gebruiksintentie fase
Financiële haalbaarheid fase
DEZE KLANTEN GINGEN U VOOR:
Is uw idee haalbaar?
Voor gemeenten, beleidsmakers, projectontwikkelaars en organisatoren van evenementen en festivals.
De voordelen van de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts
- Een persoonlijke en flexibele aanpak
- Maatwerk met effectieve oplossingen
- Uitgebreid arrangement aan onderzoeksinstrumenten
- Live onderzoeksresultaten volgen via exclusieve Dashboards
Met een haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd door Dynamic Concepts, kunt u direct tot actie overgaan.
Onze werkwijze
Onze overzichtelijke werkwijze kent vier fases. Klik hieronder op de fases voor een beknopte uitleg. Bekijk onze werkwijze pagina voor een uitgebreide uitleg.
Fase A: Onderzoeksontwerp
Fase B: Dataverzameling
Fase C: Data analyse
Fase D: Interpretatie en Rapportage
Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie?