(+31) 040 84 89 280 info@dynamic-concepts.nl

Leisure Kansenkaart

Wilt u inzicht in het huidige leisure-aanbod, de leisure-behoefte en de identiteitswaarde van uw regio, stad of gebied? Met de Leisure Kansenkaart kunnen de plannen voor nieuw aanbod worden getoetst aan de behoefte van de aanwezige doelgroep(en) in een specifieke regio en aan de identiteit van het gebied.

Wat is de Leisure Kansenkaart?

De Leisure Kansenkaart is een initiatief van House of Leisure (HOL) en Dynamic Concepts consultancy (DCC) en is bedoeld als toetsingskader voor beleidsmakers en bestuurders van een stad/regio, maar ook voor (leisure)ondernemers. Met de Leisure Kansenkaart wordt een beeld van het huidige leisure-aanbod, de leisure-behoefte en de identiteitswaarde in het gebied geschetst, waaraan vervolgens de meerwaarde van nieuwe initiatieven kan worden getoetst. Met de Leisure Kansenkaart kunnen de plannen voor nieuw aanbod worden getoetst aan de behoefte van de aanwezige doelgroep(en) in een specifieke regio en aan de identiteit van het gebied. Vragen als wat is er nu te doen, wat doen bezoekers daadwerkelijk en wat zouden ze willen doen worden met de Kansenkaart beantwoord.

De Marktonderzoekers van Dynamic Concepts brengen het huidige aanbod en de behoeften van bewoners en bezoekers letterlijk in kaart. Daar komt een Leisure Kansen Index aangeeft op welke activiteiten onder- en overaanbod is, waardoor u meer inzicht krijgt op de Leisure kansen in een gebied.

 

MEER WETEN OVER DE LEISURE KANSENKAART?

Publicatie in R&T Magazine

In juni 2018 is een artikel gepubliceerd in het R&T Magazine dat door middel van een gesprek met initiatiefnemers Dynamic Concepts consultancy (DCC) en House of Leisure (HOL) verder in gaat op de Leisure Kansenkaart.

Nieuwsgierig naar dit artikel? Klik dan snel verder!

Leisure Kansenkaart Brochure

Wij hebben een brochure ontwikkeld waarin meer informatie te vinden is over de Leisure Kansenkaart.

Download de brochure hier: DCC Informatiebrochure Leisure Kansenkaart (14 downloads)

DEZE KLANTEN GINGEN U VOOR:

Geïnteresseerd in de Leisure Kansenkaart?

voor beleidsmakers, bestuurders van een stad/regio en (leisure)ondernemers.

Neem vrijblijvend contact op

De voordelen van de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts

  • Een persoonlijke en flexibele aanpak
  • Maatwerk met effectieve oplossingen
  • Uitgebreid arrangement aan onderzoeksinstrumenten
  • Live onderzoeksresultaten volgen via exclusieve Dashboards
  • 21e eeuwse experts op het gebied van marktonderzoek en belevingsmarketing

Met een haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd door Dynamic Concepts, kunt u direct tot actie overgaan.

 

Onze werkwijze

Onze overzichtelijke werkwijze kent vier fases. Klik hieronder op de fases voor een beknopte uitleg. Bekijk onze werkwijze pagina voor een uitgebreide uitleg.

Fase A: Onderzoeksontwerp
Met behulp van sparringsessies met de opdrachtgever stellen de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts onderzoeksvragen op en specificeren toetsingsitems.
Fase B: Dataverzameling
Digitale vragenlijsten worden in onze eigen onderzoeksoftware geprogrammeerd. Deze worden verspreid via internet, e-mail en panelbestanden of worden telefonisch afgenomen. Schriftelijke vragenlijsten worden afgedrukt en per post met antwoordformulier verstuurd of live afgenomen.
Fase C: Data analyse
Afhankelijk van het soort onderzoek – kwalitatief of kwantitatief – voeren de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts statistische analyses uit.
Fase D: Interpretatie en Rapportage
De Marktonderzoekers van Dynamic Concepts verwerken de onderzoeksresultaten in een rapportage. Onze rapportages zijn voorzien van visuele weergaven van uitkomsten in de vorm van grafieken en tabellen. Tevens hebben we de resultaten in dit rapport geïnterpreteerd.

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie?

 

Vraag gratis en vrijblijvend een offerte aan