googledeea1256135fda7b.html

Merkbelevingsonderzoek

Beleving is vooral marketing. Hoe beter de werkelijke beleving aansluit bij de verwachting of deze overtreft, des te meer activiteiten uw klanten ondernemen. Het ondernemen van meer activiteiten leidt vervolgens tot een hoger rendement en meer winst. Voor vele klanten heeft Dynamic Concepts inmiddels de merkbeleving onderzocht.

Wat levert een merkbelevingsonderzoek op?

De klantbeleving is in steeds meer sectoren van belang. Of het om evenementen of om retail gaat, de klant verwacht meer beleving en service dan vroeger. Dynamic Concepts specialiseert zich op dit soort onderzoek. Hiermee gaan we vervolgens aan de slag om nieuwe verrassende concepten te ontwikkelen zodat u de klant deze beleving en service kan bieden.

 

Welke vragen beantwoordt een merkbelevingsonderzoek?

  • Welk beeld, gevoel en identiteit koppelt het publiek aan ons merk en komt dit overeen met dat wat we uit willen stralen?
  • Hoe verhogen we de beleving van onze klanten en trekken we meer mensen van onze doelgroep?
  • Welke waarden zijn essentieel in de beleving van onze doelgroepen?
  • Hoe verhogen we de tevredenheid van onze klanten en/of medewerkers?

Zien wat uw klant ziet?

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie?
Neem vrijblijvend contact op

De voordelen van Dynamic Concepts

  • Wij zijn marktonderzoekers en belevingsmarketeers van de 21e eeuw
  • Met een persoonlijke en flexibele aanpak
  • Bieden we altijd maatwerk en denken met u mee om de meest effectieve oplossing te vinden
  • Met een uitgebreid arrangement aan onderzoeksinstrumenten tot onze beschikking
  • Kunt u Live de onderzoeksresultaten volgen via onze exclusieve Dashboards

Onze werkwijze

Onze overzichtelijke werkwijze kent vier fases. Klik hieronder op de fases voor een beknopte uitleg. Bekijk onze werkwijze pagina voor een uitgebreide uitleg.

Fase A: Onderzoeksontwerp

Met behulp van sparringsessies met de opdrachtgever stellen we onderzoeksvragen op en specificeren toetsingsitems.

Fase B: Dataverzameling

Digitale vragenlijsten worden in onze eigen onderzoeksoftware geprogrammeerd. Deze worden verspreid via internet, e-mail en panelbestanden of worden telefonisch afgenomen. Schriftelijke vragenlijsten worden afgedrukt en per post met antwoordformulier verstuurd of live afgenomen.

Fase C: Data analyse

Afhankelijk van het soort onderzoek – kwalitatief of kwantitatief – voeren we statistische analyses uit.

Fase D: Interpretatie en Rapportage

We verwerken de onderzoeksresultaten in een rapportage. Onze rapportages zijn voorzien van visuele weergaven van uitkomsten in de vorm van grafieken en tabellen. Tevens hebben we de resultaten in dit rapport geïnterpreteerd.

Klanten over ons:

“De prijs-kwaliteitsverhouding bij Dynamic Concepts is erg goed. Een ander bureau bleek vele malen duurder voor hetzelfde onderzoek. De beleving was in lijn met mijn verwachting: keurig uitgevoerd en op tijd. Afspraken worden goed nagekomen en het team werkt adequaat. De sessies met de focusgroepen gingen goed en hebben mij veel informatie opgeleverd voor de marketing en communicatie van Ciran.”

Miriam Schils

Ciran

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie?

Neem vrijblijvend contact op