(+31) 040 84 89 280 info@dynamic-concepts.nl

Motify BelevingsMonitor

Sluit de manier waarop u uw dienst aanbiedt aan op de verwachting en behoefte van uw klant? Aan welke knoppen kunt u draaien om aan deze verwachting te kunnen voldoen? De Motify BelevingsMonitor maakt continue meting van beleving mogelijk.

Wat is de Motify BelevingsMonitor?

Tevreden klanten zijn het belangrijkste kapitaal van elke onderneming. Onderzoek heeft aangetoond dat klanten hun keuze voor een bepaald product of bepaalde dienst laten afhangen van hun beleving. De offline klantbeleving is belangrijker dan ooit. Een beleving begint en eindigt bij de klant waarvoor die beleving gecreëerd wordt. Waarom dan alles en iedereen om advies vragen, behalve de klant zelf?

De Motify BelevingsMonitor® zorgt voor een continue meting waardoor u altijd op de hoogte bent en direct kunt inspelen op veranderingen. Via strategisch opgestelde tablets worden op een gebruiksvriendelijke manier drie tot vijf relevante vragen gesteld aan de klant. Deze vragen geven inzicht in de Net Promoter Score (NPS) van een activiteit, product of locatie, maar laten ook zien waar deze score door wordt veroorzaakt. Dit zorgt voor praktische, handzame en toegankelijke uitkomsten waar men operationeel iets mee kan doen.

De antwoorden die uw klanten of bezoekers geven, kunnen direct zichtbaar worden gemaakt door middel van een live dashboard. Hierdoor is het voor uw management mogelijk direct actie te ondernemen, indien nodig. De monitor kan altijd aangepast worden aan uw specieke wensen en eisen.

 

MEER WETEN OVER DE MOTIFY BELEVINGSMONITOR?

Kijk verder of neem een bezoekje aan de website van Motify

Publicatie Pleisureworld NRIT

In oktober 2018 is een artikel gepubliceerd op Pleisureworld NRIT dat door middel van een gesprek met Dynamic Concepts consultancy (DCC) en SIS Leisure Group verder in gaat op de Motify BelevingsMonitor. Waarom kiest SIS Leisure Group voor deze methode van onderzoek en wat zijn de voordelen?

Nieuwsgierig naar het artikel? Klik dan snel verder!

Motify BelevingsMonitor Brochure

Wij hebben een brochure ontwikkeld waarin meer informatie te vinden is over de Motify BelevingsMonitor.

Download de brochure hier: DCC Motify BelevingsMonitor (12 downloads)

DEZE KLANTEN GINGEN U VOOR:

Geïnteresseerd in de Motify BelevingsMonitor?

 

Neem vrijblijvend contact op

De voordelen van de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts

  • Een persoonlijke en flexibele aanpak
  • Maatwerk met effectieve oplossingen
  • Uitgebreid arrangement aan onderzoeksinstrumenten
  • Live onderzoeksresultaten volgen via exclusieve Dashboards
  • 21e eeuwse experts op het gebied van marktonderzoek en belevingsmarketing

Met een haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd door Dynamic Concepts, kunt u direct tot actie overgaan.

 

Onze werkwijze

Onze overzichtelijke werkwijze kent vier fases. Klik hieronder op de fases voor een beknopte uitleg. Bekijk onze werkwijze pagina voor een uitgebreide uitleg.

Fase A: Onderzoeksontwerp
Met behulp van sparringsessies met de opdrachtgever stellen de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts onderzoeksvragen op en specificeren toetsingsitems.
Fase B: Dataverzameling
Digitale vragenlijsten worden in onze eigen onderzoeksoftware geprogrammeerd. Deze worden verspreid via internet, e-mail en panelbestanden of worden telefonisch afgenomen. Schriftelijke vragenlijsten worden afgedrukt en per post met antwoordformulier verstuurd of live afgenomen.
Fase C: Data analyse
Afhankelijk van het soort onderzoek – kwalitatief of kwantitatief – voeren de Marktonderzoekers van Dynamic Concepts statistische analyses uit.
Fase D: Interpretatie en Rapportage
De Marktonderzoekers van Dynamic Concepts verwerken de onderzoeksresultaten in een rapportage. Onze rapportages zijn voorzien van visuele weergaven van uitkomsten in de vorm van grafieken en tabellen. Tevens hebben we de resultaten in dit rapport geïnterpreteerd.

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie?

 

Vraag gratis en vrijblijvend een offerte aan