Theaterfestival Boulevard ‘s-Hertogenbosch

Hoe werkt de FestivalMonitor?

Wij geloven in een gepersonaliseerde aanpak. Daarom creëren we een op maat gemaakt, doch gevalideerd festival model voor elk onderzoek om de beste en meest effectieve oplossingen te bieden. Gebaseerd op de situatie nemen we live enquêtes af, verzamelen we informatie op basis van diepte-interviews of digitaal via online onderzoeken of consumenten panels. We verzamelen data op basis van de (onderbewuste) factoren welke merk loyaliteit beïnvloeden. Op deze manier kunnen we via een directe oplossing uw continuïteit en groei garanderen.

 

Alles wat u wilt weten over uw bezoekers:

  • Wie is mijn bezoeker?
  • Wat vindt mijn bezoeker van mijn festival?
  • Waar denkt mijn bezoeker dat ik mij in kan verbeteren?
  • Hoe loyaal is mijn bezoeker?
  • Hoe hebben mijn bezoekers mijn festival beleefd?
  • Wat verwachten mijn bezoekers van mijn festival? (gewenst als u bijvoorbeeld nieuwe concepten in de markt wilt zetten)

Waarom vele festivals de FestivalMonitor al gebruiken:

  • Het onderzoek wordt uitgevoerd onder uw eigen klantbestand. In uw eigen huisstijl.
  • Volg uw resultaten live via een persoonlijk Dashboard.
  • Vergelijk uw resultaten met die van concurrenten.
  • Meer dan 10 jaar ervaring in festival studies.
  • Slechts €85,- per maand (bij een looptijd van 12 maanden)

Geïnteresseerd?

Vul dan onderstaand formulier in. We nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

 

Een moment geduld aub.